Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Gra

Neuroshima: Mistrz Gry ^2

  • Producent: Portal Games
  • Rok produkcji: 2020
  • ISBN: 9788394726669
  • Ilość stron: 128
  • Format: 16.0 x 23.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Neuroshima: Mistrz Gry ^2 (RPG.14)



4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.



Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.



Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.



Bohaterowie niezależni:
Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.



Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.



Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.



Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.



Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej.


Szczegóły: Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Tytuł: Neuroshima: Mistrz Gry ^2
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
ISBN: 9788394726669
Języki: polski
Rok produkcji: 2020
Ilość stron: 128
Format: 16.0 x 23.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: